Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode gamecontrol.sk
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzavretej medzi:
Predávajúcim: Petr Chvál, so sídlom Rybářská 13, 695 01 Hodonín, IČO: 74709283, DIČ: CZ7902214320, zapísaný v živnostenskom registri pod č. OŽU/2361/2009 (ďalej len „predávajúci"), a Kupujúcim: fyzická osoba uzatvárajúca kúpnu zmluvu prostredníctvom internetovej stránky www.gamecontrol.sk.
Expedícia tovaru
Tovar, ktorý máme skladom, odosielame v deň objednania. Tovar, ktorý nie je skladom, expedujeme zvyčajne do 14 pracovných dní od prijatia objednávky. Dlhšia dodacia lehota môže vzniknúť, pokiaľ francúzsky výrobca nedodá dostatočné množstvo pre okamžitú expedíciu na náš sklad. O odoslaní zásielky vždy informujeme zákazníka e‑mailom alebo v prípade potreby aj telefonicky.
Spôsoby platby
Prostredníctvom packety
Dobierka (poštovné a balné): 3,50 eur
Potrebujete zmeniť termín dodania?
Ak vám termín dodania nevyhovuje, objednávku je možné stornovať do 24 hodín od jej potvrdenia. Storno zašlite prosím e‑mailom na info@gamecontrol.sk alebo telefonicky na čísle +420 739 616 508.
Po výbere tovaru, zvolení počtu kusov, vyplnení kontaktných údajov a ich odoslaní ste uskutočnili záväznú objednávku. Ak bola vaša objednávka úspešne odoslaná a zaznamenaná v databáze, zašleme vám o tom oznámenie e‑mailom, SMS alebo sa s vami telefonicky spojíme. Na tovar poskytujeme 2‑ročnú záruku. Na bazarové položky poskytujeme záruku 6 mesiacov.
Každá prijatá objednávka v našom obchode je považovaná za záväznú. Storno objednávky je možné zaslať výlučne e‑mailom na adresu info@gamecontrol.sk najneskôr do 24 hodín od doručenia potvrdenia o úspešnom objednaní.
Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, že kupujúci nereaguje na e‑mail alebo telefonát viac ako 5 dní, nedoručí kompletnú adresu alebo neuvedie správny e‑mail či telefónne číslo.
Neprevzatie zásielky
Ak kupujúci neprevzal zásielku so zaslaným tovarom v úložnej lehote a zásielka sa vráti predávajúcemu, je kupujúci povinný uhradiť vzniknuté náklady spojené so zmařeným doručením tovaru sa kupujúci zaväzuje zaplatiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 8 eur za porušenie povinnosti spolupracovať pri prevzatí objednaného tovaru. Tieto náklady budú od kupujúceho vymáhané.
Termín expedície
Tovar, ktorý je skladom, je zvyčajne expedovaný do 48 hodín od objednania.
Ak tovar momentálne nie je skladom a jeho dodacia lehota bude trvať viac ako 17 pracovných dní, budeme vás o tom vopred informovať. Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že sa tovar prestane vyrábať, je dlhodobo nedostupný alebo došlo k výraznej zmene jeho ceny. V takom prípade vás budeme kontaktovať e‑mailom alebo telefonicky a dohodneme ďalší postup.
Prepravné podmienky
Pri preberaní tovaru venujte zvýšenú pozornosť stavu balíka! Kupujúci je povinný si tovar prezrieť ihneď pri jeho prevzatí. Reklamáciu mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo pri prevzatí zjavné, je potrebné uplatniť bezodkladne po jeho zistení, teda hneď pri prvom použití. Neskoršia reklamácia mechanického poškodenia sa považuje za závadu spôsobenú kupujúcim a bude automaticky zamietnutá. Pred prvým použitím je povinnosťou kupujúceho preštudovať záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a dôsledne ich dodržiavať. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie výrobku (alebo jeho súčastí) spôsobené používaním. Skrátená životnosť výrobku sa preto nepovažuje za vadu a nemožno ju reklamovať.
Likvidácia elektroodpadu
V našich maloobchodných cenách sú už zahrnuté poplatky za zber a likvidáciu elektroodpadu podľa novely zákona o odpadoch č. 185/2001 Z.z., ktorá podrobne upravuje nakladanie s odpadom z elektrických a elektronických zariadení.
Reklamačné a záručné podmienky
Na zakúpený tovar pochádzajúci z Českej republiky poskytujeme záruku 24 mesiacov od dátumu uvedeného na daňovom doklade. Na bazarový tovar poskytujeme plnú záruku 6 mesiacov. Bazarové položky sú vždy viditeľne označené a zákazník je na stav bazáru upozornený.
Záruka sa vzťahuje na vady spôsobené chybným spracovaním alebo materiálom.
Zariadenie musí byť používané v súlade s podmienkami uvedenými v návode na obsluhu a technickými a bezpečnostnými predpismi.
V prípade softvéru (podľa zákona o autorských právach) sa záruka vzťahuje výlučne na fyzickú nečitateľnosť médií. Od momentu odstránenia ochranných fólií sa kupujúci stáva oprávneným licenčným užívateľom a tovar už nemožno vrátiť predávajúcemu.
Pri oprávnených reklamáciách uplatnených v záručnej dobe sa zaväzujeme bezplatne odstrániť závady – opravou, výmenou alebo výmenou vadného dielu.
K reklamácii je potrebné priložiť daňový doklad (alebo jeho kópiu) a presný popis vady reklamovaného tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na:
Škody spôsobené požiarom, nehodou, krádežou, zničením, opotrebením, zanedbaním údržby, nesprávnym používaním, úpravou alebo zmenou technických parametrov, demontážou či opravou neautorizovanou osobou.
Batérie, žiarovky, obaly, tašky alebo iné časti opotrebované bežným používaním.
Nesprávnu, neodbornú montáž neautorizovanou osobou, najmä pri „full" krytoch, LCD moduloch, optických mechanikách PS2/PS2/Xbox360, X360 mechanikách a všetkých náhradných dieloch.
Prevzatím a zaplatením tovaru zákazník súhlasí s uvedenými podmienkami!
V prípade sporu si vyhradzujeme právo rozhodnúť konečne o výsledku reklamačného konania.
Ak zistíš rozdiel v množstve alebo druhu tovaru oproti objednávke, alebo je tovar chybuje na daňovom doklade, musí kupujúci túto skutočnosť nahlásiť predávajúcemu do 2 pracovných dní od prevzatia zásielky (telefonicky, písomne alebo e‑mailom).
Postup pri oprávnenej reklamácii:
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní.
Ak tovar nebol použitý, predávajúci môže rozhodnúť o jeho výmene za nový.
Pri použitom tovare môže predávajúci rozhodnúť o výmene za bezchybný, ktorý svojim stavom zodpovedá reklamovanému.
Pri zľavnenom alebo výpredajovom tovare sa záruka nevzťahuje na vady, kvôli ktorým bol tovar zľavnený.
Záručná lehota začína plynúť od dátumu uvedeného na daňovom doklade. Ak dôjde k výmene tovaru, začína nová lehota odo dňa nového dátumu na doklade.
Spôsob doručenia reklamácie k nám
Najprv nás kontaktujte e‑mailom alebo telefonicky.
postup
Ako reklamovať tovar v obchode Gamecontrol.sk
Sprievodca krok za krokom:
Nakupy online môžu byť pohodlné, ale čo ak s zakúpeným tovarom nie je všetko v poriadku? V tomto článku vám predstavíme, ako jednoducho a bez zbytočných komplikácií reklamovať tovar zakúpený na webe Gamecontrol.sk. Dozviete sa, aké podmienky je potrebné splniť, ako reklamáciu začať a ako dlho celý proces trvá. Tiež vám poradíme, ako postupovať v prípade, že potrebujete tovar vrátiť alebo vymeniť. Naším cieľom je zabezpečiť, aby pre vás bol proces reklamácie čo najjednoduchší a aby ste sa pri ňom cítili iste a informovane.
Ak teda s dodaným tovarom nie je niečo v poriadku, postupujte nasledovne:
Vždy nás vopred kontaktujte na čísle +420 739 616 508 alebo e-mailom info@gamecontrol.sk
Reklamácie, výmeny tovaru či vrátenie peňazí nijako nekomplikujeme a vždy sa snažíme všetko vyriešiť v čo najkratšom možnom čase
Po nahlásení reklamácie vám ihneď zašleme na e-mail postup, ako reklamáciu čo najrýchlejšie vyriešiť
Zásielky nám zasielajte cez službu Zásielkovňa – reklamačný asistent pod kódom 99059907. Zásielka je k nám doručená zdarma na vybavenie reklamácie
Do balenia vždy vložte doklad o kúpe a bankové spojenie pre vrátenie platby
Po doručení zásielky obsah skontrolujeme a väčšinou do 5–10 dní vraciame platbu
Prosíme, nezasielajte zásielky k nám na vlastnú päsť a bez nášho predchádzajúceho vyzvania. Všetko riešte až po nahlásení problému s dodaným tovarom.
Záverečné ustanovenia
Záručné podmienky uvedené v tomto reklamačnom poriadku platia pre všetky obchodné prípady, ak nie sú medzi zmluvnými stranami dohodnuté iné záručné podmienky.
Ostatné podmienky sa riadia občianskym zákonníkom a zákonom č. 634/1992 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1. januára 2025. Zmeny reklamačného poriadku si vyhradzujeme.
V prípade otázok volajte +420 739 616 508. Vypracované spoločnosťou Gamecontrol – Petr Chvál.
Neprevzatie tovaru
Ak kupujúci neprevezme objednaný tovar, bez ohľadu na doručovateľa, ide o porušenie kúpnej zmluvy. Rovnaké platí, ak si kupujúci zvolil platbu prevodom, ale tú neuskutočnil.
V takomto prípade je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 8 eur. Podaním objednávky (uzavretím zmluvy) kupujúci súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a akceptuje aj uvedenú pokutu. Pokuta je splatná do 5 dní od doručenia výzvy na úhradu, ktorú predávajúci odošle na email uvedený v kúpnej zmluve.
Vysvetlenie
Citujeme § 2118 zákona č. 89/2012 Z. z. (povinnosti kupujúceho):
„Kupujúci zaplatí kúpnu cenu a vec preberie."
Neprevzatím zásielky ste porušili zákonnú povinnosť. Odoslaním a potvrdením objednávky vznikla platná kúpna zmluva v súlade s obchodnými podmienkami, ktoré ste potvrdili, a podľa platných českých zákonov. Naša e‑shopová platforma nezaznamenala žiadnu vašu požiadavku na zmenu alebo stornovanie objednávky ani pred expedíciou, ani počas doby vyzdvihnutia.
Podľa zákona má e‑shop právo požadovať kompenzáciu nákladov na poštovné a balné od kupujúceho – túto kompenzáciu je právne vymáhať, pretože neprevzatím zásielky ste porušili kúpnu zmluvu.
V Hodoníne, 1. januára 2025